Sitter på bussen hem nu. Har varit hos Lis...

Sitter på bussen hem nu. Har varit hos Lisa hela dagen och det har varit så kul! Och hon, jag & Emma har kommit på världens roligaste grej så nu blir det att TRÄNATRÄNATRÄNA. Ska bli så himla kul!!! I alla fall, vi har dansat stor del av dagen men vi har också sätt på Step up 3, ätit massa(!), hoppat studsmatta, chillat i hängmattan och det har bara varit en super rolig söndag!! Senare på kvällen kom Emma så då dansade vi såklart. Tycker om er girls! Nu är jag snart hemma o ska hoppa av bussen. När jag kommer hem ska jag fixa lite skolsaker och sedan hoppa i säng. Hoppas ni har haft en bra helg för min har varit grym! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0