I'm back




I måndags drog jag & Emma ner till stan för att ta fler hål i öronen. Måste erkänna att det gjorde ont. Eller det värsta var efter, sved som fan. Ett litet besök på donken hann vi också med. Emma sov här måndag-tisdag också. Sjukt mysigt. Den här dagen har jag & Emma tillbringat i min säng med massa filmer, pizza & cola. Men på kvällen fick jag världens ryck(var lite trött på pizza som jag ätit väldigt mycket det senaste), så jag ställde mig i köket och gjorde skaldjurs soppa. Det godaste jag ätit på länge.


Imorgon tror jag att Diana & Ellen kommer hit. Tänkte tvinga dom att laga någon god mat med mig. Sen blir det nog mest att softa eftersom att Diana är lite förkyld. Nu ska jag ta lite mackor och ett stort glas cola med isbitar innan jag lägger mig. Och imorgon kväll börjar jag med årsresumé för 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0