Dag 18 – Det här får mig att må dåligt/bli ledsen

när någon som står en när dör - när kompisars nära dör - när något tragiskt händer - när jag ser på sorliga filmer - när jag tänker tillbaka på gamla tider - när det blir för mycket - när någon som står en nära inte mår bra - när man växer ifrån barndoms vänner - när man inte kan sova på en hel natt och har skola dagen efter - PMS - bråk - jobbiga samtal - när folk sårar en - när man sårar någon annan - ångest - att jämföra sig med andra - sitta hemma flera dagar utan att göra något - skolan - vara sjuk - behöva säga hejdå till en familjemedlem.


foto:Jag
älskar den här bilder. Tog den någon gång på sen sommaren. Måste nog vara en av mina favorit bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0