Dag 17 – Mitt favoritminne


HAMBURGSUND! Det självklara favoritminnet som ploppade upp i mitt huvud. Det var sommaren 2009. Revymakarna skulle spela upp "Askungen" i Hamburgsund. Vi var där en vecka. Varje eftermiddag runt 6 tiden befann vi oss uppe på scenen för att spela upp Askungen. Vi hann också med mycket annat än bara teatern. En dag hängde jag med Hannas familj ut med deras båt. Vi åkte till Smögen och det var sjukt mysigt. En kväll tog vi färjan över till Hamburgö. Räk kvällen var uppskattad av mig som är helt galen i räkor. Jag och Ellen sov i varandras klassrum(alltså vi sov på en skola , och alla fick ta med sin familj. Så varje familj hade typ ett klassrum var), fick lite fnatt på morgonen och sprang runt i korridoren med våra täcken. Jag, Hanna & Amanda hade världens mysigaste filmkväll i ett klassrum där. Asså ni förstår nog inte hur mycket jag saknar den vecka nere i Hamburgsund, det är helt sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0