<3

Det finns en tjej som betyder väldigt mycket för mig. Även fast vi bråkar & tjafsar väldigt mycket. Den här tjejen är Ellen ( http://elleens.bloggplatsen.se/ ). Om jag skulle rabbla upp allt vi har gemensamt så skulle den listan bli oändlig. Vi tycker & tänker exakt likadant. Ellen är den enda jag kan vara mig själv med till 1000%. Just nu sitter vi här och skickar texter ur våra tonårsberättelser till varandra. Vem annars skulle jag skicka det till? Vem har liksom samma intresse som mig att sitta en helt ledig dag här och skriva? Jo, Ellen! Vem kan jag sitta och måla med i timmar utan att hon blir uttråkad? Jo, Ellen! Vem kan jag bråka hur mycket som helst med, men sen ångra allt så sjukt mycket och hitta tillbaka? Jo, Ellen! Vem finns alltid där om jag behöver någon att prata med? Jo, Ellen!


Vi har känt varandra i snart 4 år. I början var vi inte alls så tajta som vi är nu. Jag kan lita på Ellen till 1000% när det gäller allvarliga saker. Men i vardagen så skojar hon så mycket så ibland vet man inte riktigt vad som är sant. Tex i somras en dag skulle vi sola. Men då ville inte hon det. Så där sitter hon och säger att hon inte kan sola för att hon inte tål solen. Haha, vem säger något sånt liksom? Haha. Jo, Ellen! Ah, men ni förstår vad jag menar. & det hoppas jag du också gör min lilla Ellen Kantarellen. Älskar dig!♥
Så fin är du!

Kommentarer
Postat av: ellen pellen peniis

NAAAAAAAAWIIIIIIIIIIIS (L)

2011-01-06 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0