<3


Sitter i soffan och letar skolavslutnings klänning. I år tänker jag leta tidigt. För annars går jag alltid på stan dagen innan och har typ panik.

Det har varit väldigt dålig upptadering idag. Var på kss i morse och tog allergitester. Det visade sig att jag hade blivit allergisk mot hund. Och om vi har kvar Lisa så kommer jag tydligen få astma. Så till helgen åker vi och lämnar Lisa hos farmor & farfar. Var skit ledsen förut och kommer säkert bli det när vi ska lämna henne. Men det känns ju bra att farmor & farfar ville ha henne. Så då kan vi ju träffa henne ibland. Nu ska jag gosa lite med Lisa och ta vara på dom sista dagarna hon är här.


Kommentarer
Postat av: Malin Widlund

Nej, vad tråkigt men sånt kan man ju inte rå för!Vilken tur att eran farmor och farfar kan t hand om henne istället :) Vid samma tillfälle som du var på kss var även jag där. Jag praktiserar på avdelning 31 :)



Kram

2011-01-10 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0