21:53

Sitter & tittar igenom alla bilder från igår. Haha, jag sitter här & gapflabbar. Ja, min kära lilla kamera fick vara med om mycket igår. Det är svårt att typ sammanfatta hela kvällen i bara text så imorgon när ni får bilderna så skriver jag lite under varje bild så blir det enklare.

Hmm. Jag har faktiskt en liten rolig sak att berätta. Eller rolig & rolig. Jag ska köpa gym kort. På puls. 180 kr/månad är ju inte alls farligt. Ska bli så otroligt skönt att komma igång med träningen. Har inte rört en fena på mer än en månad eftersom att jag varit så sjuk. Men nu blir det dans varje måndag, en spring tur varje torsdag med Amanda och gym några dagar i veckan på det! Ser riktigt fram emot att få svettas ordentligt igen(haha?)! Men det är så gött när man har tränat.

BJUDER PÅ EN SÅ LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0