good night




Fick världens panik när jag fick för mig att det var Söndag idag. Men så var det ju inte. Kom hem från Ellen för cirka en timma sen. Blev inte alls mycket filmtittande igår. Vi satt mest och snackade och gick ut en sväng. Har precis druckit min tredje kopp te för idag. Försöker bli av med förkylningen som är på ingång. Vill inte bli förkyld nu! Min pappa har ju precis varit det och det skulle ju inte vara lite typiskt om jag blivit smittad, för vi smittar alltid varandra. Men jag tänker sjuttsingen gå till skolan även om jag blir jätte förkyld. Tänker inte missa något nu!

Varma mjukisbyxor, tjock tröja, raggsockar och halsduk sitter jag i här nu. Haha! Ska värma mig en kopp te till och sätta mig i soffan med läxböckerna. Kul att lördagen går till det. Men känner att jag måste få undan lite plugg innan jag åker till Fanny ikväll med Malin och Ellen. CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0