hardest is it when i se your face, all the falses laugh you make


Jag av Elin, the kusin!
hood och skinnjacka från cubus, t-shirt och ena ringen från hm den andra är köpt på en marknad.

Blev ingen springtur. Det blev försent, jag fick ont i halsen och ville inte riskera att överanstränga mig innan jag är helt frisk. Men på Söndag blir det nog en springtur som vanligt!

Kvällen spenderades framför idol med Kusinen istället. Direkt efter åkte hon hem och sedan dess har jag suttit framför datorn och gjort i princip ingenting. Gött det! Men nu tänkte jag antingen sätta mig framför tv:n eller lägga mig i sängen och jobba lite matte innan jag somnar. Imorgon sover iallafall Alice här, mys!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0