Vi ska köpa....huuunnnd



Dålig upptadering, jag vet. Men har sysslat med mycket annat ikväll. Först kom mamma och pappa hem med en ny bärbar dator(läs:med webcam, bilderna ovan är tagna med den och jag sitter vid den just nu. Den fungerar skit bra). En timma har gått till att sitta med No-inlämningen sen har jag suttit i flera timmar och letat hundvalpar på nätet. Och den sötingen som ni ser här ovanför är en långhårig dvärg tax som vi ska åka och titta på redan på Söndag!!! Gaaaah, vad jag är glad nu!
Hej!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt! Kram

2010-10-09 @ 01:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0