Sitter i bilen med Ellens familj påväg til...

Sitter i bilen med Ellens familj påväg till Ullared. Det är kolsvart ute. Rätt mysigt faktiskt. Sitter o tittar på månen och kom på hur coolt allt är egentligen. Universum, rymden, jorden, vi! Tänk hela stora rymden och här är vi, små som få på jorden. Vad finns där ute egentligen? I stora rymden. Vart slutar den?slutar den? Finns det någon mening med allting? Bara en liten fundering jag brukar ha. Nu ska jag ta en banan och mäta magen lite. Och fortsätta fundera och filosoferar!


Kommentarer
Postat av: fanny andreason

haha jag håller med dig!

jag brukar faktiskt med tänka så ibland, att man kan se månen,även fast den är ute i rymden:),men den är så långt bort:o

helt sjuk xd

tycker det är rätt coolt

2010-10-28 @ 14:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0