No friday feelings at all, illa!


Hej!
Äntligen är "skövde kommun" inlämning blablabla saken inlämnad. Skönt deeet. Vi har ju höstlov nu också. Jag har inte riktigt den där fredag känslan idag. Ni vet, när man bara känner hur kroppen släpper allt och man kan slappna av för att man slipper skolan några dagar? Känns som en Torsdag eller något.

Tänkte väcka Lisa snart så jag kan duscha henne. Efter det ska jag tandborsta tänderna. Både på mig själv och Lisa. Har lite planer för i morgon. Ska gå och lägga mig snart så jag kan komma upp hyffsat tidigt i morgon och vara utvilad. Tänkte nämligen ha lite hemma spa med ansiktsmask och hårinpackning. Sen fram mot kvällen kommer nog Ellen hit. Blir skräckfilmsmaraton eftersom att det är Halloweeeen. Hoho, läskigt.

Nej nu ska jag väcka Lisa. Vill hoppa i säng fort. Somnar typ när som. Men vi ses i morgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0