Bildlöst och tråkigt

Sa nyss hejdå till Benita. Kändes inte okej, sjukt tråkigt att sitta hemma hela kvällen själv. Men aja. Hon kom hit någon gång runt 6 och då började jag sminka henne lite och fixa hennes hår. När vi sedan var klara hade det börjat bli mörkt så bilderna blev inte allt så bra jag hade tänkt. Och sen var det ju en hund som gjorde så att det dröjde på tiden. Det var nämligen så att när vi var påväg till stället där vi skulle fota så såg vi en hund gå lös utanför ett hus. Vi tänkte "den sitter väl fast på något sätt, vem är så dum att lämna en hund helt lös?". Så vi gick förbi. Men den satt ju inte fast? Så den sprang runt oss som en galning, och så fort vi skulle gå så sprang den närmare. Det var verkligen omöjligt att komma därifrån. Vi stod där helt still och vågade inte röra på oss. Men sen lyckades vi äntligen komma därifrån. Vi bara satte fart bestämmt och gick. Men seriöst? Vem lämnar en hund helt jäkla lös utanför sitt hus? Asså den sprang runt där som en jäkla dåre. Fan vad irriterad jag blev. Det kan ju fan hända nåt? Vad irriterad jag BLIR!

När vi fotat ett tag så gick vi in igen för det hade blivit för kallt och mörkt (har börjat förstå lite smått att det är höst nu). Resten av kvällen har vi slappat framför idol, lyssnat på musik, provat kläder, slagits om armband och bara chillat. Nu tänkte jag ta min sköna filt och lägga mig i soffan framför något halvkul program.

Just det mina nya kläder från hm kom idag. Allt ska behållas förutom skorna. Visar sakerna på senare i helgen eller i veckan.

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0