SANNINGEN!!

Tänkte bara visa hur det bruka slutar när jag och mina kompisar är ute och fotar...

Det börjar med massa bra bilder, sen blir dom flesta så här. Innan jag skäller ut dom ordentligt för att inte ta fotograferingen seriöst (där var jag sarkastiskt!).
När jag inte orkar vara seriös längre brukar jag börja dansa en liten trudelutt.

Sen när Lisa börjar frysa får vi göra en säng av våra jackor...


Och medan Emma gör det så passar jag på att ta snygga egobilder.

Och mitt i allt bök och knök ringer mamma och frågar när vi vill bli hämtade. Jag säger att hon kan komma om två timmar men ringer upp en minut efter och ber henne komma så fort som möjligt för att vi inte ska frysa ihjäl.

Nu vet ni. Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0