allting har förändrats men du finns kvar


Jacka och halsduk från hm. T-shirt från lindex. Jeans från Gina. Skor från dinsko.
En jätteee gammal outfit. Där hade man långt hår också. Och luggen var inte lika kort och besvärlig som nu.

Okej, jag vet att jag lovade er bättre upptadering denna veckan. Men det sprack rätt rejält när jag fick reda på att vi har två prov nästa vecka och tre prov veckan därefter. Plus att jag varit små sjuk sedan förra fredagen. Gått/går runt och hostar hela tiden. Har tvingat mig själv att orka gå till skolan ändå men idag orkade jag inte. Jag har inte vilat så mycket är hemma eftersom att jag mest tagit hand om Lisa. Men mamma kom hem för en timma sen och sedan dess har jag suttit och pluggat no. Känner att jag verkligen måste få bra på detta no provet eftersom att sista gick otroligt dåligt. Var det sämsta resultatet jag fått.

Nu ska jag värma mig en billys pizza. Alldeles ny och kolsyraaad coca cola blir det till det. Och till efterrätt ska jag göra iordning en stor kopp med varm oboy med grädde på. MUMS!


Kommentarer
Postat av: Frida

snyggt :))

2010-11-25 @ 19:38:39
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0