Shoppingen i Göteborg

Here you go! ;-)


Shorts från cubus. Valde mellan dom och ett par skit snygga svarta med nitar på fickorna. Ångrar mig faktiskt lite:(

Slapp, jätte skön t-shirt från Monki.

Väska från ginatricot

Tights med nitar. Dom kostade endast 119spänn och kommer från monsoon. Jag älskar dom!!

Jätte skön hood från bikbok. Den är typ fodrad(?) inuti. As skön, jag ångrar mig inte en sekund att jag köpte den. Även fast den var rätt så dyr.

Skjorta från monsoon.


Gina reade ut massa vanliga basplagg och jag haffade åt mig dom här två.

Från monsoon. Endast 30kronor för båda;o

Halsbandet är från monsoon för 99spänn. Tröjan är från Monki(skit tydlig bild, jag vet).

& sist men inte minst en plånbok från gina.

Kommentarer
Postat av: linnéa

Du köpte en del du! :)

Men det var fint (:

<3

2010-05-11 @ 15:24:34
URL: http://linnesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0