Självporträtt + lite läsvärt



foto:jag, sony alfa 200 + kitobjektiv
Jag känner mig alltid så tillgjord när jag sitter & posar framför kameran. Och även fast jag tar en evighet på mig och tar massa bilder så blir det inga bra. Men äh, det skiter jag i nu. Så jag bjuder på två rätt misslyckade bilder på mig.

Jag har ändrat designen, igen! Haha, någon som blev förvånad? Jag ska iallafall ändra den lite till(säger inte jag alltid så? Och sen ändrar jag inget?) höhö. Men iallafall. Jag ville bara be om förlåtelse för att jag upptaderat så dåligt, med tråkiga inlägg osv. Men det ska bli bättre. Har typ bara varit lite mycket ett tag. Men nu, så kommer det nog bli bättre. Jag tänkte börja med mera outfits och sånt + mer egen tagna bilder som det varit dåligt med på sista tiden. Så häng kvar, ni är bäst♥


Kommentarer
Postat av: lisa w

jättefin design.. såg väldigt "ren" ut, haha :)<3

2010-05-05 @ 20:04:41
Postat av: ericaandersson-FOTOBLOGG

Jätte vackra bilder ju !

2010-05-06 @ 15:01:54
URL: http://jobbiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0