Svar på frågestunden, första & sista!

tack för alla frågor, skit kul att svara på!

Har du några syskon? Ja, en brorsa på 16bast!
vad har du på dig en helt vanlig skoldag? Oftast tights och någon oversize tröja, gärna med många ringar.
vad har du på dig på fest? Hmm, senast jag var på fest hade jag på mig en tubtopp med paljetter och tights.
hur lång är du/hur mycket väger du? Jag är 161cm lång och väger 44kilo.
vad väljer du, gå upp 5 kilo eller gå ner fem kilo? Gå upp fem kilo! Helt klart!
Vad gillar du mest att göra? Lätt, umgås med mina kompisar. Jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dom, tack för att ni finns!

Har du någon drömresa?
Egypten! Verkar så spännande med alla pyramider och allt som hänt där förr i tiden + att det är så otroligt fint.
Vilken är din favoritbild som du själv tagit? Den här! 
Hur många läsare per dag har du?
från 25-50, inte så mycket men ändå(;
Hur ser ditt liv ut om 10 år? När jag är 24år(14+10)går jag nog på högskolan och läser. Någon pojkvän kanske? haha, men inga barn än iallafall.
Vad är det bästa/sämsta med att blogga? Det bästa är alla fina kommentarer man får som får mina läppar att spricka upp i världens smile, det sämsta borde va när inspirationen är som nedgrävd, då man inte känner för att upptadera.
Favoritårstid? Sommar, lätt!
Drömjobb? Oj, svårt. Men något som är kul som fotografering, musik eller mode.
mjölk eller saft? Saft, har aldrig riktigt tyckt om mjölk. Fyblä.
choklad eller laktris? Oj, den var svår. Lutar just nu mest åt choklad.
Eric Saade eller Erik grönwall? Erik Grönwall, men gillar egentligen inte någon av dom särskilt mycket.
Godis eller chips? CHIPS!
Mörk eller ljus choklad? Ljus helt klart!
Tuggummi eller mintpastiller? Mintpastiller! Jag får ont i huvudet av tuggummi. Fråga mig inte varför, för jag vet inte.
Regn eller snö? Snö känns ju så mycket roligare än regn. Men nu, när vi har haft snö i 3månader så väljer jag faktiskt regn!
Vilken är din favorit bok? Oj, jag har läst så många bra böcker men än jag riktigt fastnat för är Alice, som handlar om en vanlig tonårstjej. Älskar böcker som man typ, känner igen sig i.
Favorit film? Newmoon & Snacka går ju. Två helt olika filmer, men dom är så sjukt bra.
Vilka bloggar läser du oftast? Lisaplace, kenzas & Annapedersen.
Vad är ditt mål med bloggen? Den frågan var svår i Fannys huvud. Jag har väl inget direkt mål med bloggen än att bara blogga och kanske få mer läsare?
Hur länge har du bloggat? På denna bloggen sen i Januari. Annars cirka ett år på massa olika bloggar.
Hur många besökare har du haft som mest? 80stycken :P
Som minst? 15;)
Kissie, Dessie eller Paow? Jag gillar ingen av dom direkt, men absolut inte Kissie!
Vilken är den bästa bloggen (förutom din egen)? Kenzas!
Kan du lägga ut någon mer video då du sjunger? Visst, ska försöka iallafall. Måste först få tag på en videokamera eller åka till studion och spela in. Men det ska nog fixas:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0