Saturday


HOLA! Jag kom hem för en stund sen! En stund sen? Haha, oj. Snarare tre timmar sen. Har träffat släkten och firat min gammel mormors 90års dag. GRATTISGRATTISGRATTIS! Även fast jag hade världens sämsta humör på vägen ditt(va så .......... trött) så blev det rätt kul sen mot slutet. Ah, just det. På måndag så ska jag och pappa åka till vård centralen och titta mitt hb värde eftersom att jag varit så jäkla trött, hängig typ i några veckor nu. Så det blir rätt skönt att få reda på om det är felet eller ej(asså om jag har för lågt hb värde, hehe). Jag tänkte typ gå och lägga mig nu(trött var det som sagt, haha). Och i morgon tänkte jag faktiskt försöka ordna ett video inlägg med min kompis Benita(nu blir hon förvånad när hon läser det här). Ska försöka ladda upp bilder från dagen innan jag hoppar i säng.
Annars säger väl jag godnatt♥

ps; hittade världens snyggaste "grej" på hm igår. Så jäkla snygg var den verkligen, nu när jag tänker efter. Passar perfekt till en sak som jag ska vara med på fram över också. Drar in till stan och köper den i morgon. Så kika in i morgon runt eftermiddagen så får ni se. Jag är kääääär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0