PICTURES, from school

Skolan är rätt kul ändå, förutom när man har sina "skabb" dagar.
Annars så är det fredag i morgon(nehe?). Det betyder låååång håltimma så jag och Benita drar ner till stan och käkar. Annars så får ni ha det så gött så ses vi lite extra mycket på påsklovet som börjar om två dagar. Men wiho, nu blev jag glad. Puss!

Jag och Benita är rätt coola har jag hört. Annars tycker jag att jag är lite för lik min pappa här.

aw, sötnosar!

Någon mer än jag som tycker att jag ser ut som ett frågetecken?

Benita är söt.

yeay

80% av alla bilder puttar jag med munnen på, jag vet inte varför. Det är bara någon reflex jag får när kameran kommer mitt i facet på mig, snabbpose typ.

Oj jag kunde visst le också, annars tycker jag att bea är söt.

Kommentarer
Postat av: benita xd

sälv är man ju snygg på alla kort skoja xd<3

2010-03-25 @ 16:50:25
Postat av: lucia

goa bilder :)

2010-03-25 @ 17:53:45
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tackar! :)

2010-03-25 @ 19:19:02
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0