Skit väder, men det stoppar inte mig!!!!!!

Förlåt för den dåliga upptaderingen dom senaste dagarna. Men jag har bara inte känt för att sätta mig vid datorn. Och dessutom så har jag haft rätt fullt upp.

Igår så kom Benita & Ellen hit. Vi skulle åka ner till sjötorpa och bada men det tillätt inte vädret då det började spö regna. Men vad gör vi då? Hehe, springer ut i bikini och duschar i spöregnet och typ rullar oss i gräset. Det måste nästan va något fel på oss, men vafan, kul ska man ju ha. Sen började vi ju frysa så då tog vi en varm dusch. Efter att vi städat upp efter oss (hehe) så kom mamma med pizza. Efter vi ätit upp den och pratat lite om allt vi ska göra i sommar så kröp vi ner i soffan och hyrde hem "Hard candy". Och alla tre tyckte att det var en riktig skit film. Jätte konstig var den. Och då, när klockan typ va åtta fick vi för oss att åka ner till sjön och bada. Så mamma var så snäll att skjutsa ner oss. Men vi åkte inte till vanliga badplatsen utan till ett hemligt litet ställe som Ellen kände till. Skit mysigt!!!
Idag har jag bara tagit det lugnt och varit barnvakt åt mina kusiner. Och gissa vad jag kommer med för idé då, runt sju "Ååh, titta. Solen kikar fram. Ska vi dra ner till sjön o bada?". Så självklart drog jag med mig Elin, Oskar(kusinerna) och pappa ner ditt. Och vilken tur vi hade. För precis när vi hade badat och klätt på oss så började det spöregna.

Nu ska jag göra mig en kopp med varm oboy, krypa ner i soffan & se på film. Och sen, gå och lägga mig. För jag är så jäkla trött. Pussar!

Lite bullfika. haha, sätt solsidan? "Vill du ha billfiiita?"

Vi frös som bara den, även fast vi satt ihopkrupna under filten..


Sötisar!

Kommentarer
Postat av: en förbannnnnnnnad ällän

MEN FANNY, TA BOOOOOOOOOOOOORT !



är ju fan inte ens sminkad ! ;dddd



2010-06-20 @ 13:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0