Ska ta tummer ur nu...


Förlåt än en gång. Ska verkligen ta tummen ur nu och bli bättre på att blogga. Har haft fullt upp. Men det klagar jag inte över, jag älskar att ha massa roliga saker att göra. I torsdag var jag ju iväg och badade, i fredags fotade jag Stina + att Ellen sov här. Och igår gick jag & ellen upp klockan 6 för jag skulle hänga med mina kusiner och Farmor till Göteborg. Hehe. Fick med mig lite saker hem, + ett brännmärke på armen från lek & bus landet. Höhö. Ska fixa mig nu, sen åker jag till Ellen. Och ikväll ska jag redigera alla bilder på Stina. Blev upp mot 380bilder ungefär. Men ska radera en del också eftersom att en del är suddiga. Och Stina blundar på en del också;-)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0