HJÄLM ÄR ETT MÅSTE, HIHI


På högra bilden ser min arm typ missbildad ut, men det är för att jackan (tog brorsans) är så stor så den vicker sig.

I söndag åkte jag skridskor. För första gången :D haha, nej. Jag åker skridskor rätt ofta. Eller jag gjorde, när jag var liten. Vi hade en bana precis utanför oss där vi bodde förut så där kunde jag åka flera timmar varje dag. Jag åkte med mina kusiner & min pappa i söndags (Y). Riktigt kul faktiskt. Efter tog jag bussen till stan med Fanny. Vi gick till arenan. Där vi skulle spela handboll men vi sprang runt och typ, gömde alla bollar!? Kul var det iallafall.

Vet att bloggen typ, legat rätt still ett tag. Eller under helgen, men det är bara för att jag inte haft så mycket tid. Och när jag väll haft det så har jag inte haft någon lust. & då, blir det bara tråkiga inlägg.

Imorgon, så ska jag visa lite bilder som jag tog på Hanna i lördags. Tog även lite bilder idag, direkt efter skolan.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser fram emot att se fler bilder som du tagit:)

2010-01-26 @ 14:33:29
Postat av: Madeleine

Söta bilder ^^

2010-01-26 @ 18:05:42
URL: http://madeleinesmap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0