HAHA, skaffa ett liv Fanny


Två sköna bilder från i somras. Jag var bara tvungen att lägga upp dom här bilderna. Tycker dom är så himla sköna. Och så brun jag var där(jämfört med nu, haha). 
-
Guuud vad jag saknar sommaren. Långa mornar, långa dagar, sol, värmen, allt roligt man kan hitta på & alla kompisar man umgås med. Jag saknar att bara kunna sätta mig på cykeln och 1minut senare befinna mig nere i det svalkande vattnet. Åh, jag får så jädrans många flashbacks(?). Denna sommaren var det många cykel turer kan jag lova. Och denna sommaren var en av dom bästa jag har haft. Och vet ni, sommaren 2010 ska bli jäkligt mycket bättre. Tillbaka till..............läxboken. Haha, nej jag skoja. Jag har inga läxor, kvar!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0