BEVERLY HILLS



Tröjan är från Beverly Hills i Hollywood (inte så svårgissat). Ringen är ny från jc, 11spänn. Vilket kapp. Nu får ni vara lite TACKSAMMA när jag lägger ut två stycken så fula & konstiga bilder på mig. Haha!

Idag har jag varit hos farmor & farfar. Träffat lite släktingar & firat min farfar som fyllde i fredags. Bilder kommer senare. Ska fortsätta skriva på min "powerpoint" som jag kallar det. I so:n, så ska vi skriva om ett land. Jag skriver om Spanien eftersom att jag vet mest om det landet. Om jag får tid över så ska jag ändra lite på min bloggdesign. Blir bara små ändringar, när våren kommer så blir det en stor förändring i bloggen iallafall(designen asså). LATER!

Kommentarer
Postat av: bea :)

Söt du är Fanny ((: <3

2010-02-03 @ 20:37:22
Postat av: mariana DG

söt (:

2010-02-07 @ 19:31:42
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0