The list

Jag tänkte som dom flesta andra köra på den här listan. En gång om dagen ända fram till December. Börjar ju lite sent men får väl slänga in några i dag så jag tar ikapp det jag missat. Oj märkte nu att det var till Dag 28. Så det får väl bli till nyår någon gång. Aja skitsamma. Nu ska jag fortsätta plugga lite Franska. Sen kör jag igång. Kramar så länge!

Dag 01 – Om mig 
Dag 02 – Ett ögonblick
Dag 03 – Det här mår jag bra av
Dag 04 – Det här stör mig
Dag 05 – Min bästa vän
Dag 06
– Det här gör mig imponerad
Dag 07 – Det här ångrar jag
Dag 08 – Det ni inte visste om mig
Dag 09 – En att-göra-lista innan jag dör
Dag 10 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Min nuvarande kärlek
Dag 14 – Det här lyssnar jag på
Dag 15 – Min morgonsrutin
Dag 16 – Det här sminket använder jag
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Det här får mig att gråta
Dag 19 – Det här får mig att må bättre
Dag 20 – Mina drömmar
Dag 21 – Favoritplagget ur min garderob
Dag 22 – Min tro
Dag 23 – Det sjukaste jag gjort
Dag 24 – Min favoritplats
Dag 25 – 10 saker ni inte visste om mig
Dag 26 – Det här är jag beroende utav
Dag 27 – Det här saknar jag
Dag 28 – En förebild
Dag 29 - My room
Dag 30 – Mina favorit bloggar
Dag 31 - Mitt favoritkort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0