Ett ögonblick

"Jag och min familj hade suttit i bilen länge när vi anlände till den lilla staden bredvid Göteborg. Vi steg ur bilen & alla fyra var nog lika förväntansfulla som jag. Det kändes nästan som man var tvungen att sätta sig ner. Benen skakade. Man hoppades ju att det skulle kännas så rätt så att vi fick med oss en liten byracka hem. När vi gick ner mot den lilla ute gården där dom små hundarna va fick jag en sådan härlig känsla inom mig. Blicken fastnade på dom tre små söta hundarna som sprang runt där i hagen. Deras små nyfikna ögon fick mig att le stort för mig själv. Det var ett sånt där härligt ögonblick då det kändes så rätt".

Det var alltså den dagen jag och min familj hämtade Lisa nere i Allingsås(tror jag det var iallafall). Jag kommer aldrig glömma just det ögonblicket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0