wonderful day

Här kommer en bildbomb från idag. Har fler, massa fler. + En video som jag ska lägga ut. Men det blir imorgon eller nåt.

Ni är så himla underbara ska ni veta.
Och jag älskaaar verkligen att vi blivit så tajta under denna sommaren. Iallafall mer än var vi förut. Förut va det "något" som liksom va imellan(ni vet vad men ska inte ta upp det här) men efter ja "det löste sig" så har ju vi blivit bättre vänner än någonsin. Jag kan lita på er mer än någonsin!



Så himla fina!






Älskar er tjejer♥


Kommentarer
Postat av: ellen

aaw, älskar er oxå, ni gör min dag, ni gör mitt liv asså!



älskar er sjuukt mycket,

puss på er asså !<3

2010-08-13 @ 15:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0