everybodys going away


Jacka från Rusta (bara 49spänn eller något och jag älskar den!), t-shirt från brorsans garderob, ring från en marknad i Lidköping, Jeans från gina!

Efter några veckor här hemma så ska det bli riktigt skönt att komma iväg lite, fylla på minneskortet med nya bilder, bo på hotell, äta god resturang mat varje dag, bada i havet, sola och försöka bli lite brunare & sist men inte minst hänga i tre dagar med min underbara vän Ellen! Och räkna inte med jätte bra upptadering när jag är borta. Tror inte ens att jag kommer att mobil blogga. Får se. Mobil bloggning är så tråkigt tycker jag. Kanske sänder iväg en liten hälsning eller något. Men det får vi se. Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: fanny andreasson

fin outfit fanny:)

2010-08-17 @ 10:24:35
URL: http://www.fannyandreasson.bloggplatsten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0