sötnosar


hej!
Förlåt för dålig upptadering. Men dom sista dagarna på sommarlovet orkar jag inte sitta och upptadera min blogg. Vill bara ta det lugnt och umgås med mina kompisar innan skolan börjar. Börjar inte förrens på Onsdag så jag ska väl va rätt glad egentligen eftersom att många verkar börja i morgon(?).
Ellen och Elin kommer sen ikväll. Får se vad vi hittar på. Elin sov här inatt också men hon skulle iväg med sin familj någonstans.

Nu ska jag äta kiwi, städa upp min brorsas rum som jag och Elin sov i inatt som ser förjäkligt ut nu,  sen ska jag roa mig med att se på film och spela spel tills Ellen och Elin kommer.

ohohohooh, Ellen (en annan Ellen, hehe) sover här i helgen när det är matfestivalen och skit. Det kommer bli så jäkla kul!! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0