reeeedfaceeee

Städar mitt rum just nu. Tänkte göra det riktigt fint.

*Ska rensa bort alla saker jag inte har nytta av,
*skura,
*dammsuga,
*rensa min garderob
*& möblera om lite.

Det går sådär. Svårt att veta vad man ska börja med bara. Hehe. Men ska dammsuga snart. Iallafall!
Måste berätta en sjukt pinsam sak som hände när jag var på Max förut och åt. Jag satt där och åt min hamburgare när jag helt plötsligt fick ett sms så att det vibrerade i hela bordet. Och då fick jag världens ryck och råkade putta ner colan i mitt knä. Så det kom överallt. Och alla glodde! Haha. Jag fick i hela knät och över hela golvet under. Åt upp resten av min mat så fort som möjligt sen gick jag därifrån. Efter att personalen torkat upp också. Haha. Och där satt typ treåringar och tittade på mig som om jag vore yngre än dom. Men jag är sjukt klantig. Bara att leva med.

Ska fortsätta städa nu. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0