perfect stranger.

Drog mig loss från tv:n nyss. Såg på film med pappa. Perfect Stranger. Den var sjukt bra. Och slutet var riktigt vrickat, fast bra.

Tänkte gå och lägga mig snart. Måste vända på dygnet nu. Dom senaste dagarna har jag kommit i säng runt fem och vaknat runt två. Sover bort dagarna gör man ju. Men i morgon tänkte jag gå upp runt nio och gå ut och springa. Måste få upp konditionen efter att inte ha gjort nåt aktivt i sommar. Efter det ska jag äta och fixa mig och sedan ta bussen till saknade Benita där Alma & Ellen också kommer va. Sen sover dom här tror jag. Iallafall Ellen & Benita.

Ska äta nåt nu innan jag hoppas i säng. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0