Första dagen i 8:an

Kom hem från skolan för någon timma sen. Började rätt sent idag så det var skönt. Och det var mycket roligare än vad jag trodde. Det var riktigt kul att träffa Hanna & Amanda och alla andra som man inte träffat på hela sommaren. Vi hade en lång franska lektion i slutet. Våran första. Jag har nämligen valt C-språk så nu ska det bli att jobba hårt. Annars känns det inte speciellt annorlunda att gå i åttan, hittills.

Hittills idag efter skola har jag ätit, tagit outfit bilder(som kommer upp snart) & läst bloggar. Det som väntar nu är bara att börja plugga lite Franska. Det är bara några få glosor så det går nog fort. Sen ska jag lägga mig i min sköööna säng och titta på fångarna på fortet eller någon film. Just det, måste städa min garderob också.... 

Men först ska jag lägga upp outfit bilder och bilder från Skåne/Danmark till er! Annars, hur mår ni? Började ni skolan idag?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0