bästa

Har vart med Ellen och Benita hela dagen. Asså ni är så jäkla underbara. Vi tog bussen till stan först. Jag och Ellen tog varsin "mixa din egen sallad" för att vi knappt hade ätit något. Sen gick vi runt lite. Ellen köpte något, men jag och Benita var panka. Men vi hade råd med varsin well's dricka eller vad dom heter. Sen tog vi bussen hem till Benita. Där mysade vi lite med Rex och chillade. Sen hade vi sån tur att vi hittade mamma i sin gröna bil påväg till affären så vi åkte med henne hem till mig. Vi fixade oss lite, satt vid datorn, åt panpizza och gick ut en stund. Kvällen var helt klart bäst, ni är bäst!

Ska ta en lång dusch nu och tvätta av sminket. Så kommer sen med bilder från både kolmården och idag. Om jag orkar. För imorgon ska jag till Läcköslott med Farmor & lillkusin. Blir mysigt det. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0