30 april, snart maj


Lisa & jag för någon vecka sen. Du är så fin hjärtat♥

Kom nyss hem!!
Imorse när jag vaknade hos Benita så satte vi på oss ridkläderna och drog direkt till stallet. Vi red i padocken. Det var iallafall jätte kul och det gick typ skit bra i slutet. Hehe. Sen åt vi Sibylla(hemma hos Benita) och vi fick ju haha, lite kul med pusslet vi fick med i våra fun-boxar. Sen åkte jag hem & nu sitter jag här. Ska snart gå ner till affären och hyra film tills ikväll, duscha bort hästlukten och slänga på mig lite kläder och vänta på Ellen & Benita. Sen bär det av till sjööön.
Pussar♥

Kommentarer
Postat av: lisa w

du är mke finare än mig <3

2010-04-30 @ 16:44:29
Postat av: lisa w

plus att vi måste va snart igen. jag saknar dig!

2010-04-30 @ 16:51:21
Postat av: Sara

fin blogg!

2010-04-30 @ 18:44:55
URL: http://sarazamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0