tre underbara & soliga dagar

Åh. Jag har haft tre underbara dagar. Och det blir fler. Stor del beror på det fina vädret och alla underbara vänner jag har runt omkring mig.

Lördag,
jag vaknade rätt sent och fick skynda mig för att hinna duscha & äta innan mamma skjutsade mig till stads teatern. Väl där började träningen direkt. Vi tränade i ungefär en timma, sen gick vi till våra loger och gjorde iordning oss. När vi klät på oss hittar jag inte mina gråa tights så det slutar med att mamma kommer och hämtar mig. Sen skynda vi oss till gina och nappar åt oss ett par gråa tights för en hundra lapp. Skyndar tillbaka till stadsteatern och hinner precis till genrepet. Nu började man bli riktigt nervös. Jag gjorde massa fel på genrepet. Men sen på själva föreställningen gick det super bra. Tänk er att det var 500+ där inne på stadsteatern. Att det går in så många där, hehe. Efter föreställningen som jag tyckte gick super (+ att det var så himla roligt) köpte jag, mamma & pappa hem kina mat. MUMS!

Söndag,
jag och mamma tog bilen till Tidaholm. Väl där gick vi runt och prata och fotade (I STRÅLANDE SOLSKEEEEEEN). Vi hamnade på en pizzeria där vi tog varsin kebabrulle. Påväg tillbaka till bilen stannade vi och köpte godis i världens mysigaste kiosk. Sen satte vi oss på torget och satt där några minuter. När vi var hemma igen tog jag bussen direkt till Elin där jag testade hennes skor (med hjul ;o) och spelade ett beronde framkallande spel på datorn. GAAAAh måste spela nu.. hiihi.

Måndag,
skola idag då. Var faktiskt riktigt kul. Vi hade vanliga lektioner + gympa då jag och Bea hade lite kul(hehe). På rasterna göttade jag och mina kompisar oss ute i den härliga solen. Vi befann oss mest på den stora gungan skrattandes(höhö). När skolan äntligen (!!!!) var slut åkte jag hem till Benita. Vi satt på hennes balkong (I STEKANDE SOOOL), pluggade, läste tidningar, åt glass, fotade och hade det allmänt mysigt. Sen tog vi cyklarna och cyklade upp till Ellen. Där jag inte blev kvar så länge, för sen kom mina envisa föräldrar och hämtade mig ;(. Och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar.

Ps;ni får se bilder i morgon;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0