Rings || Lite av min dag


snyggt från cocoo. Snart får jag banne mig klicka hem något av det här ovan. Iallafall någon av ringarna. Armbandet är mest med här ovan för att det var så gulligt, hehe.


Hoppade av bussen hemma hos Ellen och stannade där tills jag tog bussen vidare till mina kusiner där jag var barnvakt. Vi låg ute på en filt i gräset och solade samtidigt som jag gjorde lite läxor. Mina kusiner sprang runt och klättrade i träd, jag var tvungen att visa mina "klätter" skills så alla tre gjorde det till slut.
Det var iallafall riktigt mysigt ute, VÅRVÅRVÅR!
Just nu sitter alla ute på rasterna och solar, och gungar. På tal om gungan. Jag och Ellen gungade idag på rasten (en stoooor gunga, höhö) sen kommer alla Epsilon killar och försöker få bort oss. Lyckas dom? Hehe, nej. Efter typ 20minuter av att dom typ varit där så sticker dom. Men kul var det. Och Ellen Mc donalds *******. Du är för go bruden.


Kommentarer
Postat av: Van

coola grejer :D

2010-04-14 @ 00:18:54
URL: http://vans.webblogg.se/
Postat av: lisa w

du kom inte på dansen :/ why?

hahaa klätterskills :D<3

2010-04-14 @ 20:44:30
URL: http://lisawendt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0