Något som verkligen behövdes

Satte mig med photoshop när jag kom hem från en 1,5 timmas promenad. Gick ungefär en mil och det behövdes verkligen! Så härligt med frisk luft & att få vara lite ensam och bara rensa tankarna lite. Musiken dunkade i hörlurarna och dom ynka tio låtarna jag har på min mobil sitter nu i mitt huvud & jag nynnar på dom hela tiden.

Designen är inte riktigt klar än iallafall. Men jag lämnar det såhär för i kväll så ska jag sätta min mobil på laddning. Att lyssna på musik i typ 1,5 timma tog lite på batteriet.
Puss!

Nämen oj, vilket härligt fejk smile du fick till där FANNY!

Kommentarer
Postat av: lisa w

vi borde ses snart igen alltså!

finis :)

2010-04-30 @ 10:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0