Nej, jag är inte tre år. Det ser bara ut så.


Har sovit mycket idag så kan lika gärna upptadera lite här nu medans jag sitter uppe &, gör ingetting? Känner mig inte det minsta trött just nu. Och imorgon ska alla pallra sig iväg till skolan. Förutom jag då som ligger hemma och är sjuk. Och nu när man typ vill pallra sig iväg till skolan efter lovet och allt.

I helgen skulle jag egentligen
- Tränat på danserna, föreställning på lördag och någon kommer skämma ut sig, TOTALT!
- Läsa ikap spanskan som jag skitit i innan.
- Städat mitt rum.
- Färgat/slingat mitt hår, samt klippt det.
Men istället legat hemma i sängen och inte gjort ett skit.

Men vet ni vad som är bra? Att jag har nämligen tre mappar med bilder från fotograferingar med Amanda, Lisa och Ellen! Så i veckan kommer ni att få se massor av porträtt. + att jag är hemma hela dagarna nu typ så jag har massa tid över att redigera. PERFEKT!

Love!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0