Årets första jordgubbar

För det 1:a Jag klippte mig ju som sagt igår och jag blev super nöjd. Klippte lite sne lugg, toppade och lite uppklippt. Med ljusa slingor i morgon också så blir det super snyggt;-)

2:a
Min pappa fyller år idag (GRATTIS GRATTIS GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!!!) så vi har haft gäster här. Jag och mina kusiner tröttnade på att sitta och lyssna när alla vuxna satt och prata så vi spelade sims.

3:a
Mamma & pappa håller på att laga god mat. Torsk med sallad och sånt. Och jag sprang ner och köpte jordgubbar förut. ÅRETS FÖRSTA! Hur gooott?

Frestande?

Här ser ni kanske lite av mitt hår. Eller ah, ni ser att luggen är kortare iallafall ;-) Slänger upp en bättre bild i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0