let's go, let's rock it


Springer runt här på rummet i linne och trosor (oh shit) & så ploppade det upp i mitt huvud att jag kanske skulle starta upp bloggen igen. Kändes som en bra idé faktiskt. Och ja, vad ska man säga? Livet rullar på. Skolan dödar en rent ut sagt. Har spanska prov imorgon, men pratade med våran lärare så hon förstår att det inte kommer gå så bra för mig imorgon. Asså skolan mitt i allt det här, ja det blir för mycket. Så har skitit i skolan helt ett tag. Orkar verkligen inte.

Har precis tittat ut vad jag ska ha på mig imorgon och tänkte ta en dusch. Sen ska jag nana med filmen trassel på. Laddade ner den nyss. Sen ska ni även få lite bilder från dansuppvisningen i Söndags. Japp, men nu ska jag sluta innan de blir skit av det här. Puss!


Kommentarer
Postat av: Towe

oh vad snygg du är på bilderna i din header! :)

2011-05-15 @ 22:43:14
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0