14 mars

Hej på er!♥

Vaknade för någon timma sedan och har sen dess hunnit äta en jätte onyttig frukost(penit-chouer med choklad) och gjort 5 sidor i matte boken. Känner mig riktigt jäkla duktig nu alltså!

Igår när jag kom hem från Alma drog jag direkt till en jätte tråkig gudstjänst. När jag sedan kom hem gjorde jag och mamma en jättegod tomatsoppa som vi sedan åt med baguett bröd och cola. Till efterrätt gjorde jag penit-chouer med choklad. Sjukt gott! Sedan såg jag på solsidan och somnade ganska så tidigt.

& idag har vi studiedag vilket är otroligt skönt. Ska bara ta det lugnt innan jag drar och dansar runt fyra tiden. När jag kommer hem ska jag titta på stylisterna. PUSS♥


sommar♥


Kommentarer
Postat av: molly & lisa

du har en jättefin blogg! :)

2011-03-14 @ 20:57:01
URL: http://awesomeoavskum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0