SKOLAVSLUTNINGSKLÄNNING

den svarta är från nelly och den rosa är från novequeen

Okej. Det är så här. Att varje år går jag på stan samma dag eller dagen innan skolavslutningen och letar klänning i panik. Så därför har jag lovat mig själv att vara ute tidigt i år. Så jag har redan börjat titta på klänningar. Och jag har hittat två som jag verkligen älskar. Frågan är bara, vilken av dom??

Den svarta kanske känns lite tråkigt som skolasvlutnings klänning, men jag tänkte liksom piffa upp den isåfall. Typ så här:

Och den rosa känns nästan lite för söt. Men varför inte "piffa ner" den? Typ så här:


Kommentarer
Postat av: albina

den rosa! :D<3

2011-02-12 @ 16:50:20
Postat av: titti

snyggt! Vart är skinjackan ifrån?

2011-02-13 @ 12:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0