LITE KAKA

Slängde just ihop lite chokladsmett. När pappa är klar med potatisgratängen så slänger jag in smeten i ugnen. Annars då så ser min dag rätt lugn ut. Tänkte bara vila hela dagen för att jag är så otroligt trött. & efter den här cp veckan i skolan så förtjänar jag det! + att jag pluggade väldigt mycket till NO provet som jag också fick MVG på. Nöjd tjej. Nu är det bara Matte, Engelska, Spanska och Franska prov efter lovet sen är det nog ganska lungt ett tag. PUSS!

Gammal bild. Har inte så många bilder på den bärbara;-)

Kommentarer
Postat av: linn

sv: tack, det ska jag:)

Vilken fin blogg du har förresten Fanny!

2011-02-12 @ 17:31:37
URL: http://leyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0