Skitgubbe

Nu ska jag lära pappa att spela skitgubbe & Kalle anka. Ni får ha en bra lördags kväll. Jag bjuder på lite bilder från i torsdag-fredags också. & imorgon så ska jag nog ta mig satan gå upp tidigt, ta en morgonpromenad med pappsen & ta med kameran. Så pussar till er så ses vi i mörraaa.


Söt, som vanligt. + våran favorit filt. Så mysiiiig!

Det ska föreställa ett hjärta....

Hehe, så :D

Haha. Detta var den finaste bilden jag kunde hitta på oss. Så ja, det finns värreeee.



Hela morgonen låg vi och såg på film & spelade kort, och åt naturligtvis :D  Skit mysigt. Inte förrän klockan var typ 5 så gick vi upp och gjorde något annat. Hehe, latisar.

Här var klockan typ två eller något. & glasögonerna var på, så ja. Hehe!

Skitgubbe & Kalle anka is the shit!!!

Ett paket juice & en uppäten pizza.

Kommentarer
Postat av: victoria andersson

fina bilder du tar!::):):)

2010-05-22 @ 03:56:49
URL: http://victoriaaaaaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0