VECKANS BILD



Och det går till så här:

-Ni skickar in eran favorit bild till mig, [email protected]. Ni får skicka in högst två bilder.
-Bilderna ska senast vara inne på söndag 17/1 kväll klockan 21:00. Det behöver inte vara exakt den tiden, men nån gång där.
-Sen väljer jag ut 3-4 bilder som jag lägger ut här på bloggen, då får ni rösta på den bilden ni gillar mest.
-Och den som vinner får sin bild i min meny tills nästa tävling & självklart en länkning!

Hoppas ni vill vara med nu, skulle vara så himla roligt. Och till nästa tävling ska jag faktiskt försöka fixa ett pris.
så, lycka till nu!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fina bilder, hur mår du? :D

2010-01-15 @ 21:28:32
URL: http://linnesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0