YESTERDAY LOOK


halsduk från cubus, kofta från cappucino tror jag?, vanligt baslinne från gina, klocka från knokk, favorit jeans från veromoda & skorna är från din sko. Kan inte fatta hur jag fortfarande kan gå i dom där tunna (trasiga) höst skorna. Jag har inte haft något behov av att skaffa ett par vinterskor, & i nöd fall har jag ett par gamla.

Klockan är 19.11 och jag har läst sen jag kom hem klockan 5. Jag gick halva vägen hem idag så jag gick säkert någon kilometer. Resten av kvällen går till att plugga, duscha & läsaaaa ännu mer. Är helt besatt av boken jag läser just nu, 14 år till salu, GOSH, så bra den är, men riktigt riktigt hemsk! Kan skriva lite om boken senare ikväll (imorgon?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0