FOTO PÅ MIG, FANNY



FOTO: KUSINEN ELIN   MODELL(modell och modell, haha): JAG, FANNY
inställningar och sånt har jag gjort + redigerat.

Igår fotade jag Elin. Och hon fotade även mig lite. Jag grejade lite i photoshop efter och ändrade färger och kontraster. Gjorde så att bilden blev mer blå eller vad man ska säga så att den ser mer vintrig och kall ut. Jag blev rätt nöjd iallafall, för en gångskull. Bilderna på Elin blev jätte bra men hon är ju typ liten och så, så hon får nog inte vara med på bild här(?).

Tänkte göra ett inlägg sen och visa hur jag redigerade denna bilden här ovanför(om jag orkar). Jag stannar ändå hemma hela dagen idag och försöker bli frisk tills i morgon. En rejäl förkylning & imorgon åker jag och min familj till Ulricehamn och åker skidor. Första gången för mig så, WISH ME LUCK!


Kommentarer
Postat av: jstil

sv: TACK! Fina bilder btw :)

2010-02-17 @ 19:37:53
URL: http://jstil.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0