Om mig

Jag heter Fanny. Som många av er redan vet. Jag är född den 4 mars år 1996 på bb i samma stad som jag nu bor i. Jag och min familj har alltså blivit kvar i den här tråkiga staden. Fast den är helt okej ändå. Två stora shopping center passar ju mig bra då jag älskar mode och att shoppa. Nära till skolan, vänner & allt sånt har jag också. Om jag ska beskriva mig själv som person så passar det nog bra att skriva glad, ambitiös, positiv, snäll men med ett jäkla temperament. Min humör kan ändras på bara några sekunder. Tycker synd om mina små vänner ibland som får stå ut med det, men alla har vi våra brister! Min fritid ägnar jag åt att plugga då jag är väldigt ambitiös och vill lyckas bra i skolan. Men tro inte att jag är någon plugghäst nu för jag gör mycket annat på min fritid också, som att dansa, spela gitarr, springa, måla, sjunga, umgås med kompisar och lite av det som faller mig in. En liten favorit som jag och min vän Emma alltid kör på är tända ljus, varm choklad & sällskapsspel. Finns inget bättre att sysselsätta sig med i dessa mörka tider. Jag får inte glömma min lilla hund Lisa som jag ägnar mycket tid åt. Det ska kissas & bajsas inne. Och det måste ju någon torka upp? Och man måste titta efter henne så att hon inte äter på några av mina skor eller kläder som hon gärna gör. Sen måste man ju motionera och mata den lilla kraken. Men ack så mycket jag tycker om henne ändå! Hon är en strävhårig tax som föddes den 1 augusti. Finns ingen som gör mig så glad som henne. För man blir glad så fort man ser henne. När man kommer hem efter en jobbig dag i skolan eller bara är allmänt nedstämd. Då finns hon alltid där. Lika glad som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0