Tisdag 22 mars


Heej alla söta!
Har haft en as bra dag. Stort tack till det underbara vädret asså och mina underbara vänner. Direkt efter skolan knallade jag och Diana ner till stan. Köpte en godispåse som jag glömde i HM:s provhytt. Så fick springa dit sen igen, & den var kvar! Sen gick vi runt i lite affärer och jag htitade en jätte snygg vårjacka på bikbok. Sen gick vi ner till rese i det underbara vädret, skildes åt och tog varsin buss hem! Och för någon timma sen hämtade jag och mamma ut ett paket från hm. Men det var bara ett par rosa mjukis-short och ett vitt linne där i. Men mamma hade beställt massa krämer från Yvec... Bla en brun utan sol som jag ska testa. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0